Kønsdele

brevkassespørgsmål

Kønsdele

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 2 år 3 uger siden

Hej, 16 årige dreng med et problem . Jeg har fået et lille sår på pikken lige under pikhovedet. Det svier lidt og er en smule rødt. Jeg har prøvede at undersøge sagen men med uden held. Hvad kan det være? Lidt info: Jeg er omskåret Jeg er ikke seksuelt aktiv

Svar:

Hej du

Det er rigtigt svært for mig at vide, hvad dit sår på pikken kan være. Det kan være alt fra en simpel rift, som er opstået, fordi du er omskåret. Huden er meget sensitiv og tynd på pikken, så den brister nemt fx ved barbering eller berøring. Men det kan også være meget andet, hvilket kun en læge kan vurdere. Hvis du stadig har såret eller har fået flere/andre sår, synes jeg, du skal tage forbi din læge og få det undersøgt. Så kan du få et klart svar i stedet for at gå og være bekymret over det.

De bedste hilsner
Marie

Nikitass billede
Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål