kærste

brevkassespørgsmål

kærste

brevkassespørgsmål af
malthe
16 år

hej jeg er en dreng på 16 år. der er en pige som jeg kan lide og hun kan lide mig. Jeg vil gerne spøge hinde om vi skal være kærster men jeg vil ikke gøre det over mobil. Jeg vil gerne gøre det på en søde og cute måde men og så på en måde som hun ikke glemmer

Svar:

Kære Malthe

Hvor er det dejligt at høre, at du har mødt en sød pige, som du gerne vil være kærester med. Og sikke heldig hun er med dig, at du gerne vil gøre noget særligt ud af at spørge hende, om I skal være kærester. Jeg er sikker på, at hun bliver rigtig glad, uanset hvordan du ender med at gøre det!

Jeg tænker, at der kan være en masse muligheder også selvom, at det jo lige nu handler om at holde fysisk afstand til hinanden. Jeg tænker, at du måske kan give hende en lille ting, som du ved betyder noget for hende og lægge en seddel i eller skrive på, om hun vil være din kæreste? Det behøver slet ikke at være noget dyrt. Det kan være noget lidt sødt eller fjollet, som du ved, hun vil grine af, eller noget som hun måske interesserer sig for? En klassiker er også at give hende nogle blomster med et sødt kort eller brev, som hun så kan læse igen og igen.

Du kan også spørge hende med sang og dans, hvis det er noget, du er til og har mod på. Det kan også gøres kreativt med et billede, et digt, en historie eller måske en lille personlig sudoko, som bliver til "Vil du være min kæreste?" eller lignende. En lidt mere omstændig idé kan være skattejagt med små opgaver undervejs, som måske giver hende bogstaver eller ord som til sidst vil stille hende spørgsmålet? Du kan måske skrive det med kridt i hendes indkørsel og ringe på døren eller lave en lille video til hende, hvor du fortæller hende, hvordan du har det med hende, og hvorfor du gerne vil være hendes kæreste?

Jeg håber, at du kan bruge mit svar, og at det har givet dig lidt ideer til, hvordan du kan spørge hende. Held og lykke med det!

De bedste hilsner

Amanda

Amandas billede
Amanda fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål