Kæreste

brevkassespørgsmål

Kæreste

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 5 år 3 uger siden

Der er en pige jeg mødte da jeg var på ferie hun spurgte mig om vi skulle være kærester men det viste jeg ikke der men kan jeg spørge tilbage nu

Svar:

Hej med dig

Hvor er det bare dejligt, at du har mødt en sød pige på din ferie, som du godt kan lide. Især fordi det lyder til, at hun også godt kan lide dig, siden hun spurgte om du vil være hendes kæreste.

Du skriver ikke rigtig noget om, hvor længe det er siden, at I mødte hinanden på ferien og om I stadig har kontakt eksempelvis på sms eller de sociale medier, og derfor synes jeg det er lidt svært at give et generelt svar på dit spørgsmål om du kan spørge tilbage nu. Hvis det er længe siden I mødte hinanden på ferien og slet ikke har kontakt mere, så tænker jeg det kan være lidt et voldsomt træk at starte ud med, at spørge hende om I skal være kærester. I den situation kunne det måske være en idé at starte med at skrive til hende, hvordan hun har det og efter noget tid mærke efter, om hun stadig virker interesseret i at være kærester.

Har du stadig kontakt med hende, så tænker jeg det vil være super fint at spørge hende tilbage nu. På den måde kan du få en afklaring på, om hun stadig har lyst til at være din kæreste. Hvis hun siger ja, så er det bare mega dejligt, og hvis hun siger nej, så slipper du for at bruge mere energi på at gå og tænke over det, og så skal der nok dukke en anden sød pige op til dig.

Pøj pøj med det.

De bedste hilsner

Maren

Marens billede
Maren fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål