Kærelighed

brevkassespørgsmål

Kærelighed

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Oprettet 4 år 5 måneder siden

Hej cyberhus jeg er en pige der lige er blevet 12 år og får nogle mennesker er jeg meget lille men inde i mig selv har jeg altid følt at jeg ikke passede til min alder jeg har tænkt over de her ting i ca 1 år jeg vil virkelig gerne have en kæreste men først når jeg er ca 15 syntes jeg at det er normalt så jeg glæder mig bare til at jeg bliver ældre jeg har også tænkt over sex et stykke tid og onanere nogle gange jeg elsker også at se romantiske film så jeg tænker på hvad jeg vil jeg ville bare virkelig håbe at tiden kunne gå hurtigere eller gøre et eller andet fordi jeg er snart blevet træt af bare at se romantiske film om det liv jeg ik kan få hvad skal jeg gøre?

Svar:

Kære du

Det er helt normalt, at man får sommerfugle i maven og glæder sig til alle de ting, som man skal opleve, når man bliver ældre. Det er også en helt normal og dejlig ting at drømme om det og prøve at forestille sig, hvordan det mon kommer til at blive. Både det med at blive forelsket, have en kæreste, have sex, få job og så videre, for det er helt vildt spændende!

Du spørger, hvad du skal gøre, og mit bedste råd til dig - selvom at det måske er en smule kedeligt - det er at blive ved med at drømme men også at nyde den alder, som du har nu. Jeg forstår udemærket godt, at du glæder dig helt vildt, og at det kan føles som om, at det går alt for langsomt med at blive voksen. Sådan er det tit med de ting, som vi glæder os til. De føles så uendelig langt væk. Men jeg tænker også, at nogle gange så kommer man til at tænke så meget på det, som skal ske, at man glemmer at nyde det, som man kan med den alder, som man har nu. Tænk på, at du aldrig igen kommer til at være 12 år, og du kommer aldrig til at være yngre end du er lige nu, for vi bliver ældre hele tiden. Og der er masser af ting ved at være ung og ved at være barn, som er helt fantastisk, og det håber jeg, at du også bruger tid på at nyde.

Så drøm, og glæd dig og nyd livet med dine venner og din familie og dine interesser, og alt det som gør dig glad. Så skal alt det andet nok komme med tiden!

Jeg håber, at du fik svar på dit spørgsmål, og jeg håber, at du får alt det, som du drømmer om!

Tusind knus og store klem

Amanda

Amandas billede
Amanda fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål