Kønskifte

brevkassespørgsmål

Kønskifte

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Hej, jeg ville gerne spørge om nået til kønskifteoberationer. Ser du jeg har haft den her følelse i snart 4 år, med at prøve nået andet. Det er en meget special og ubeskrivelig følelse til det andet køn. Jeg har haft det i lang tid, og overvejet at skifte om et år af. Jeg har snakket med både mine forældre og psykolog om det, både min psykolog og forældre syndes at det er lidt underligt når jeg er så dreng som jeg er, men jeg har den tanke om at jeg ville ændre mig vis jeg vågnede op i en pige krop. Jeg ville mægtig gerne have et svar fra jer om det er muligt at få lavet sådan nået gratis vis det virkelig viser sig som at være nået alvorligt, eller vis det er sådan at man er ''I den forkerte krop'' og om i kunne hjælpe med at finde ud af om det skal gøres.

Svar:

Hej med dig

jeg har sendt dit spørgsmål over til brevkassen "Når det gør ondt inderst inde", for den her brevkasse handler mere om spørgsmål til hvordan Cyberhus virker og spørgsmål til de forskellige ting.

Du kan finde deres svar der inden for maks 10 dage.

Venlig hilsen

Erroll - Cyberhus