Jeg for orgasme for hurtigt

brevkassespørgsmål

Jeg for orgasme for hurtigt

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 4 år 9 måneder siden

Jeg syndes at jeg kommer for hurtigt jeg her onaneret i ca 1.5 år og jeg for orgasme alt for hurtigt hvad kan jeg gøre

Svar:

Hej med dig

Først vil jeg sige, at det er helt normalt, at man kommer for tidligt. Jeg tænker, at det kan være generende for dig, at du kommer for hurtigt, fordi nydelsen varer kortere.

Der er to ting, som kan være hjælpsomme. For det første kan du onanere flere gange, end du gør nu. Det kan hjælpe dig til at holde lidt længere eller i hvert fald give dig flere orgasmer, så du forlænger nydelsen. Den anden ting, du kan gøre, er at øve dig på start-stop-teknikken. Den går helt enkelt ud på, at når du onanerer og kan mærke, at du er lige ved at komme, så stopper du og holder en pause på 2-3 minutter. Derefter fortsætter du igen og stopper igen lige inden, at du er ved at komme. Det kan du gøre 3-4 gange, inden du giver slip og får orgasme. Det kan godt være lidt svært i starten, men giv det lidt tid.

Jeg håber, at du kan bruge mit svar. Held og lykke!

Venlig hilsen

Lucia

Luchias billede
Lucia fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål