Pik størrelse
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej... Jeg ville virkelig gerne vide om min pil er for lille, den er ca 21 cm Lang i stiv tilstand... Min fætters er nemlig 24 cm i stiv tilstand, og han er nemlig også 14 år gammel...

Svar:
Hej med dig.
Først vil jeg gerne sige at størrelsen på en pik kan være meget forskellig fra dreng til dreng. Derfor kan din fætters pik godt være længere end din, selvom I har samme alder.
Ud fra det du skriver, så lyder det ikke som om, at din pik er for lille. Din pik er faktisk længere end de flestes. Gennemsnitsstørrelsen på en færdigudvilklet pik er nemlig 12-17 cm. i stiv tilstand.
Så du behøver ikke være bekymret for om den er lille, for det er den ikke.
Venlig hilsen Sine