jeg har en lille en

brevkassespørgsmål

jeg har en lille en

brevkassespørgsmål af
bastian
12 år
Oprettet 1 år 4 måneder siden

hvordan får jeg hår på tiisemand og mine venner ved hvordan man gokker og jeg har ikke lært det endnu plss svar jeg vil gerne have en støre tissemand

Svar:

Kære dreng på 12 år.

Du skriver du gerne vil have en større tissemand, og du er stadig i en alder, hvor der kan ske rigtig meget på den front. Det er helt normalt at penis ikke er vokset så meget endnu, når man er 12 år gammel. Det er meget forskelligt, hvor meget penis vokser hos den enkelte dreng, men du har flere år forude, hvor du nok vil opleve at den vokser, både i omkreds og længde.

I forhold til hvordan man onanerer, så er det blot at prøve sig frem. Hvis du føler du taler godt med dine venner, kan i måske prøve at tale om hvordan de synes det kan føles rart, og derved kan du prøve dig frem, hvad der er rart for dig. Du kan alternativt prøve at kigge på www.sexlinien.dk hvor der er en masse gode råd omkring onani

Mange hilsner Rose

Nannas billede
Rose fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål