Jeg har bollet med min kærestes søster...
brevkassespørgsmål af
Theis
17 år
Hej jer. Situationen for mig her for tiden er ikke nem, i weekenden holdte min kæreste fødselsdag og festen så var færdig havde vi planer om ta gå i seng sammen som vi plejer. Men når vi kommer op begynder vi at kysse, og trækker tøjet af hinanden og knepper. Når jeg om morgenen vågner er det fordi min kæreste skriger. Men hun ligger ikke ved siden af mig, hun står i døren og kigger på OS. Jeg har kneppet min kærestes søster. HJÆLP MIG

Svar:
Hej med dig Theis
Ja, jeg kan godt se at det er en ret vanskelig situation du står i. Både for dig, din kæreste og din kærestes søster. Mon du har haft muligheden for at snakke med dem om det der skete siden? Ellers så er det et rigtig godt sted at starte, og så selvfølgelig sige undskyld til din kæreste.
Du skriver ikke om I havde drukket eller om I var ædru, men jeg tænker at det nok var det første. Og selvom det ikke er en undskyldning, så kan det være en forklaring på hvorfor du tog fejl af din kæreste og hendes søster. Når det så er sagt, så er det usandsynligt at din kæreste vil tilgive dig lige med det samme, og jeg tror I skal have en snak om hvad der skal ske nu. Hun er garanteret virkelig vred, og det er også forståeligt, men hvis I virkelig holder af hinanden, så er det muligt at komme igennem.
Så min bedste hjælp til dig, må være at du snakker med din kæreste og finder ud af hvad der skal ske med jeres forhold. Det kan også være at hun har brug for at I holder en pause, og så skal du respektere det. Det er dig der har dummet dig, og selvom det var en fejl, så må du desværre tage konsekvensen af det.
Jeg håber I får snakket, og at I kan redde jeres forhold.
Venlige hilsner,
Signe