jeg føler min penis er forl ille

brevkassespørgsmål

jeg føler min penis er forl ille

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 11 måneder 18 timer siden

hej cyberhus, jeg er 14 år gammel, 156-160 høj og vejer omkring 60 kg, men min penis er kun 7 cm stiv og har ikke vokset

Svar:

Hej Anonym

Bekymringer om penis størrelse er noget du deler med virkelig mange andre drenge på din alder.

Man kan ikke sige ret meget klogt om, hvad der er normal størrelse på en 14-årig penis, fordi man som 14-årig står i starten eller midten af puberteten og der kan være så stor forskel på hvordan kroppen udvikler sig. Nogle oplever at penis vokser en del i starten af puberteten, mens andre først oplever at der sker noget senere.

Så mit bedste råd er at du prøver at være tålmodig, selvom jeg godt ved at det er svært. Det kan sagtens komme lige pludselig, og din krop er først færdig udviklet, når du er i starten af tyverne. Det er slet ikke usædvanligt at penis pludselig kan vokse adskillige cm på bare få uger. Så giv din krop tid, for der er alligevel ikke så meget du kan gøre. Kroppen udvikler sig i det tempo, som den gør.

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål