Blowjob

brevkassespørgsmål

Blowjob

brevkassespørgsmål af
Nicoline
16 år
Oprettet 1 år 1 måned siden

Hvordan laver jeg et blowjob på min kæreste og hvordan gir man finger på sig selv

Svar:

Hej Nicoline

Der findes mange måder at give et blowjob og at give sig selv finger på. Derfor vil jeg gerne starte ud med at sige, at det allervigtigste, når man giver et blowjob, giver sig selv finger, onanerer eller har sex på andre måder, er, at det føles rart for en selv og ens partner. De ting, som ikke føles rare, behøver man ikke gøre. Og det er altid okay at sige stop eller selv stoppe undervejs, hvis man finder ud af, at det ikke føles rart, eller hvis man ikke har lyst alligevel.

Som sagt kan man give et blowjob på mange forskellige måder. Og det er meget forskelligt, hvad drenge kan lide, at man gør, når man giver et blowjob. Derfor tænker jeg faktisk, at det vil være bedst, hvis du har mod på at tale med din kæreste om, hvad han godt kunne tænke sig, at du gør. Så kan I prøve det af sammen og finde ud af, om det er rart for jer - og hvis ikke kan I så sammen finde ud af, hvad der skal gøres anderledes.

Jeg kan se, at du er 16 år, og derfor er det også vigtigt for mig at fortælle dig, at sex er noget, man bliver bedre til over tid og jo flere gange, man har det. Derfor skal du ikke forvente af dig selv, at du kan give et perfekt blowjob fra start af. Og selv hvis man har masser af erfaring, betyder det ikke, at man er verdensmester til sex og lige præcis ved, hvad man skal gøre hver gang. Mennesker er forskellige, og derfor er det vigtigt at kunne tale med sin partner om, hvad man kan lide og ikke lide, for så kan man nemmere tilfredsstille hinandens behov.

Du spørger også om, hvordan du kan give dig selv finger. Der er lavet et ret godt skriv omkring onani for piger her, som jeg synes, du skal prøve at læse. Hvis du stadig har spørgsmål, når du har læst det, er du meget velkommen til at skrive herind igen.

De bedste hilsner
Marie

Nikitass billede
Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål