jeg boller min ven og det er en dreng er det normalt

brevkassespørgsmål

jeg boller min ven og det er en dreng er det normalt

brevkassespørgsmål af
Willads
16 år
Oprettet 1 år 8 måneder siden

jeg har en god barndoms ven jeg har kendt ham lige siden jeg kan huske. og jeg har aldrig set på ham seksuelt. Vi følte for sex begge to. Og til sidt blev vi desperate Så vi fik en mærkelig ide om at vi skulle bolle hinanden .så nu har vi bollet i 1 år med metoderne oralsex og analsex. Er det normalt?

Svar:

Kære Willads

Du spørger, om det er normalt, at du og din ven har sex med hinanden, og jeg kan godt forstå, at du har tænkt over det. Det er nok sådan, at mange ikke har sex med deres venner, men jeg tænker ikke, at det er fordi, at det er unormalt eller forkert. Hvis man begge er nysgerrige på noget seksuelt eller af andre grunde har lyst til at have sex, så er der ikke noget forkert i, at man eksperimenterer med en ven. Det vigtigste er, at begge parter har lyst til det, og at man har overvejet, om man er oaky med, at det nogle gange måske kan ændre lidt på venskabet. Det kan f.eks. være, hvis den ene begynder at få følelser for den anden, eller hvis man på et tidspunkt skal gå tilbage til kun at være venner uden at have sex med hinanden. Det kan godt være noget, man lige skal vænne sig til igen.

Jeg håber, at det var svar på dit spørgsmål!

De bedste hilsner

Dagmar

Dagmars billede
Dagmar fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål