Glad for hun oplevede at jeg kom
brevkassespørgsmål af
Celine
13 år
Den anden dag da jeg var ovre ved en veninde kom vi til at se lidt porno på hendes computer. Det påvirkede os en del og jeg kunne se at min veninde havde hånden i skødet. Så gjorde jeg det også. Lidt efter havde min veninde så hånden nede i hendes bukser. Jeg var ret pinlig ved det men ku ikke la vær og gøre det samme i mine bukser. Men så på et tidspunkt ku jeg mærke at jeg snart skulle til at komme. Jeg følte det var pinligt men omvendt ville jeg også gerne ha at min veninde skulle opleve det så jeg var i tvivl om jeg skulle stoppe eller forsætte. Jeg forsatte så lidt og pludslig ku jeg mærke at nu ku jeg ikke holde den tilbage længere og jeg sagde det til min veninde. Hun reagerede virklig fint og sagde det var okay og holdt om mig og opildnede mig mens det stod på og det er den bedste orgasme jeg nogensinde har haft. Bagefter ville hun så også gøre færdig men vi kunne høre hendes mor kom hjem så hun turde ikke forsætte og det var hun ked af og det var også synd. Men var det forkert af mig at forsætte da jeg ku mærke jeg skulle komme? Og hvordan kan det være at det føltes meget stærkere at komme når jeg var sammen med min veninde end når jeg bare er mig selv? Jeg synes det var meget mærkeligt. Og er det forkert at gøre når man er sammen med nogen?

Svar:
Hej Celine,
Det lyder til at have været en god og dejlig oplevelse for jer begge to. Så i forhold til dit spørgsmål om, hvorvidt det var forkert af dig at fortsætte, da du skulle til at komme vil jeg sige nej. Havde din veninde reageret anderledes, og på den ene eller anden måde vist, at hun ikke brød sig om det, så havde det ikke være i orden. Men eftersom hun reagerede positivt tænker jeg, at det var helt i orden. Uanset er det dog nok en god idé at snakke med din veninde om det her efterføgende, så du kan være sikker på, at hun stadig er okay med det.
Du spørger til, hvordan det kan være, at det føltes stærkere i den her situation, end det gør når du er alene. Det er meget naturligt at det er sådan, for det bliver typisk mere intenst og intimt, når man har sex eller onanerer sammen med andre, end når man gør det selv. Også selvom den anden ikke rører ved én. Bare det, at der er en anden til stede kan forstærke oplevelsen. I dit tilfælde er den nok også blevet endnu mere forstærket af, at det var noget der skete uden det var planlagt. Måske er det også noget, der har føltes en lille smule forbudt? Det kan nemlig også være med til at forstærke oplevelsen.
Heldigvis er der hverken noget forkert eller forbudt ved det. Hvis I begge to er med på det, der sker, og I begge to har det rart og dejligt med det, så kan I gøre lige hvad I vil. Er I gode til at lytte til hinanden, til at mærke og respektere hinandens grænser, og til at sige fra over for hinanden kan I gøre mere eller mindre hvad som helst. Der må bare ikke være nogen, der kommer til skade, hverken fysisk eller mentalt. Så i forhold til dit sidste spørgsmål, om det er forkert at gøre, når man er sammen med nogen, er svaret: hvis den du er sammen med er med på den er det helt fint. Hvis ikke skal du lade være.
Jeg håber det gav dig svar.
Mange hilsner,
Siv