Jeg bliver voldtaget hver dag

brevkassespørgsmål

Jeg bliver voldtaget hver dag

brevkassespørgsmål af
L
9 år
Oprettet 1 år 1 måned siden

Jeg bliver voldtaget af en pedofile hver dag hvad skal jeg gøre

Svar:

Kære L

Hvor er det godt at du skriver, for det du oplever er på ingen måder okay.

Du skal helt sikkert have noget hjælp, så det her stopper med at foregå. Jeg kan godt forstå du er i tvivl om hvad du skal gøre, for det kan være svært lige at vide.

Du siger ikke noget om hvem der voldtager dig, men har du mon en voksen som du er tryg ved? En i din familie, en lærer, en pædagog, eller en venindes forældre måske? Hvis du har en tryg voksen, synes jeg du skal prøve at fortælle det til hende eller ham.

Hvis du ikke rigtig synes du har nogen, kan du ringe til Børnetelefonen alle årets dage, lige når det passer dig, på tlf. 116 111. De ved præcis hvordan du kan få mere hjælp.

Du kan også altid skrive til vores SMS-chat. Så kan en rådgiver hjælpe med at finde ud af hvordan du bedst og hurtigst får hjælp. Du kommer igang ved at skrive en SMS til 25 80 60 60. Vi er klar til at hjælpe, og det ved jeg også de er hos Børnetelefonen, så jeg håber vi hører fra dig, så du ikke længere skal udsættes for voldtægt.

Mange hilsner Pedro

Pedros billede
Pedro fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål