Jeg blev mobbet ud af min gamle skole
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Jeg gik på p skole før, men mine “venner” mobbede mig ud af min skole. Jeg ved ikke hvad jeg har gjort, andet end at gå i seng med en fra min parallelklasse. Vi havde kun samleje 2 gange, men en af gangene kunne vi ikke få den op og stå. Og jeg er bange for at der er noget galt med min krop nu.. mine “venner” drillede mig med at vi ikke kunne få den op og stå, det blev for meget til sidst, så jeg flyttede skole. Jeg går på S nu og har det meget bedre

Svar:
Kære du
Hvor er det godt at du har fået det meget bedre efter at du har flyttet skole. Det lyder til at det var den helt rigtige beslutning, at flytte skole, og det er bare skønt at du ikke længere skal leve med mobning.
I forhold til det her med at I ikke kunne gennemføre samleje den ene gang, så er det noget vi får rigtig mange spørgsmål om. Både fra drenge og piger.
Drengene tror ofte at der er noget helt galt med deres krop, fordi den ikke kunne blive stiv, og pigerne tror ofte at det skyldes at de gjorde noget forkert, eller at deres krop er forkert.
I virkeligheden er det du oplevede fuldstændigt almindeligt, og noget de fleste oplever. Jeg kan i hvert fald garantere dig at det ikke har noget som helst med din krop at gøre.
Hvis drengen har helt vildt lyst, og er helt vildt spændt, kan han nemt blive så spændt at penis nærmest lukker ned. Så sker der ofte det at han bliver vildt frustreret over at det ikke virker og så kæmper han måske alt hvad han kan for at få den til at blive stiv. Og jo mere han kæmper, jo mindre virker det. Hvis det sker er det ofte bare bedst at blive enige om at man er intim på en anden måde, lige i den situation.
Så der er absolut intet galt med din krop. Du har bare oplevet noget som langt de fleste prøver før eller siden.
Mange hilsner Pedro