msn ven

brevkassespørgsmål

msn ven

brevkassespørgsmål af
Anonym
10 år

Hej jeg mødte en total sød dreng inde på en hjemmeside han spurgteom han måtte få min msn jeg sagde ja og gav ham den da jeg havde fået ham som ven så jeg ham på web hørte hans navn osv. og jeg begynte godt at kunne lide ham men så blev det for meget for han spurgte om han måtte se min tissekone og jeg blev ved med at sige nej. til sidst blev jeg sur og sagde jeg gider ikk mere, til ham og slettede ham og nu er jeg begynt at tænke meget på ham og jeg kan bare ikke få ham ud af mit hoved

Svar:

hej med dig.

Det lyder som en meget ubehagelig oplevelse, du har været ude for. Og jeg kan godt forstå du blev sur og slettede ham fra din msn.

Det er på ingen måder ok, at han spørger dig om så private ting. Det er godt at du har sagt fra over for ham og jeg synes du har gjort det rigtige.

Ud fra det du skriver, så lyder det som om, at han er en anden end den han siger han er. Det kan godt være, at han er meget ældre end han har sagt. Selvom du synes han er sød og er begyndt at tænke på ham igen, så er det meget vigtigt at du ikke tager kontakt til ham.

Det er også meget vigtigt, at du fortæller dine forældre om ham. Hvis du har gemt det I har skrevet om, så vis det til dine forældre. Så kan dine forældre støtte dig og snakke med dig, om den oplevelse du har haft, og hjælpe dig med at det ikke sker igen.

Jeg tænker at grunden til, at du ikke kan få ham ud af hoved, måske kan være at du troede han var anderledes, og havde fået en masse glade tanker om ham. Måske var du blevet glad for den person du troede han var. Nogle gange er det svært at acceptere at folk er anderledes end det man havde troet eller håbet de var.

Men han lyder ikke rar, og det er godt at du har slettet ham fra din msn.

De bedste tanker fra Kristine