Ikke sperm sprøjt
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej jeg er en dreng på 13 år. Jeg har onaneret i 3-4 år men hver gang jeg skal sperme så kommer der kun en lille klat løbende ned af min pik. Mit spørgsmål er hvorfor kommer der ikke et stort sperm sprøjt en meter op i luften håber i vil hjælpe

Svar:
Hej med dig
Du stiller et rigtig godt spørgsmål. Noget som en del drenge undrer sig over.
Det er faktisk helt almindeligt, at der kun kommer en mindre klat, som lige så stille løber ud, når man onanerer. Særligt når man er helt ung. Måske vil du opleve at det ændrer sig, helt af sig selv, indenfor et par år?
Det kan også have noget at gøre med hvor liderlig man er, når man onanerer. Hvis man eksempelvis onanerer hver dag, eller næsten hver dag, vil de fleste oftere opleve at der kun kommer en lille klat. Jo mere ophidset man er, jo mere vil de fleste også sprøjte. Måske kan du prøve at teste det. Lad være med at onanere i en uges tid eller to, og se om det ikke gør en forskel.
Når nu du spørger ind til det her ret vilde sprøjt, tænker jeg du måske har set porno, hvor mændende nogle gange kan sprøjte ret vildt. Husk at en del porno, også er en ret redigeret udgave af virkeligheden, ligesom alle andre film. Når nogle af mændende sprøjter mange meter, eller der kommer sæd nok til at fylde en colaflaske, så er det højest sansynligt special effects. Virkeligheden er for det meste noget mere rolig.
Mange hilsner Lasse