Hårtab

brevkassespørgsmål

Hårtab

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 6 år 3 måneder siden

Hej jeg er en 17 årig dreng og har bemærket at min hårgrænse er gået langt tilbage i løbet af de sidste par år. JEg ved godt at alle drenge får hårtab på et eller andet tidspunkt i deres liv, mensytten er bare så tidligt. Jeg vil gerne finde ud af om der kan gøres noget ved det, så burde jeg tage til læge. Mvh. En 17 årig dreng

Svar:

Kære du

Jeg vil give dig ret i at 17 er en ret ung alder i forhold til at hårgrænsen flytter sig. Jeg synes bestemt du skal bestil en tid hos din egen læge og få hovedbunden kigget på. Det vil ikke give mening at forsøge med behandling før du er sikker på årsagen. Held og lykke med det.

Mange hilsner

Lise

LiseJs billede
Lise har svaret på dette spørgsmål