Hvorfor er min tissemand stadig lille?
brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år
Hey jeg er 19 år gammel og bliver 20 til december min pik er måske 5 cm slap og 10 stiv det er lidt et problem når jeg er sammen med piger fx min forhud kan ikke komme ud over mit pik hoved med mindre min forhud revner nogle idé til hvad jeg skal gøre?

Svar:
Hey Anonym
Rigtig mange fyre bekymrer sig om størrelsen på deres pik, så du er bestemt ikke alene.
I forhold til størrelsen, så er din pik indenfor det man ville kalde en normal størrelse. Det er rigtigt at 10 cm måske er i den lave ende af gennemsnittet, som er mellem 10-18 cm.
Du fortæller at det er et problem når du er sammen med piger. Er det mon pigerne der siger det er et problem, eller er det noget du selv synes? En pige kan sagtens have fantastisk sex med en pik på 10 cm. Din pikstørrelse er som den er, og den er 100 procent god nok.
Måske er det mere det med din forhud der er et problem, og det skal du til gengæld hver gjort noget ved. Jeg kan ikke vide det med sikkerhed, men det kunne godt lyde som forhudsforsnævring, og det synes jeg du skal få tjekket hos din læge. Det kan med sikkerhed laves, så det ikke skaber problemer, når du har sex.
Ring til lægen og forklar hvordan det ser ud, og hvad der sker når din pik bliver stiv. Så kan din læge sige mere om hvordan du kan få afhjulpet det med forhuden.
Mange hilsner Lasse