Når det dunker, så skal der sateme bankes spørger du nok?
brevkassespørgsmål af
Polker
14 år
Når der kommer gang i dolker, og blodfabrikken dirigerer hele hæren ned til kartoffelsnogen, kan jeg da godt love for at Johnny Boi får gang i riverriet. Mit spørgsmål retter sig egentlig mod, hvordan man som murænemishandler skal bære sig ad med at overtale forældrende til at betale for et premium subscribtion til pornhub premium, da xhamster og xvideos ikke er kompatibel med mit onaniskema. Håber I kan bikse op med et råd, for det er sgu snart tid til iscenesættelsen af "Kasketbærende ungmand formår umådelig pumpning af kaskelotbaronen". Håber I ser bort fra mine udtryk, da de er grundet min dårlige selvtillid og selvværd.

Svar:
Kære Polker,
Tak for dit spørgsmål, om både din økonomiske situation, samt din selvtillid og selvværd. Når man trænger til at få sprøjtemalet skammekrogen, er det jo rart, hvis ikke den forestående omgang friendly fire ødelægger diverse skematiske overvejelser.
Når murænen skal drives rundt i manegen, eller der skal sprælles med den kødfulde krebsehale, vil man jo gerne have noget kvalitet på skærmen - der er ingen der gider at trille tommestok til spillefilm i 720p. Det er klart.
Hvis du gerne vil have det fædrene ophav til at smide skillinger for at du kan få luftet vindbøjtlen med rettidig omhu, kan det være en fin vej at smide (og det her mener jeg for Guds skyld i overført betydning!) svesken på disken, og sige, at det jo ingenlunde kan være klædeligt at du som viril verdensmand skal slå dig (eller den) til tåls med noget som helst andet end premium.
Det er en fair snak. Rimsmede og rytmemusikanter fra soveværelsets solo-samba-band har to muligheder: Straight up spørg de gamle om lidt slanter til trykkogerens tidslige afgange, eller få gang i en avis-rute der kan sætte lidt håndører på ponduskontoen, så du kan få luft i privatlivsøkonomien.
Kom godt fra land, sømand - split de bramsejl,
Christian