hvorfor er min tisemand så lille

brevkassespørgsmål

hvorfor er min tisemand så lille

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 3 år 3 måneder siden

Hej jeg er en knægt på 15½ der har det problem at jeg synes min tisemand er meget mindre end alle min venners tisemand. Jeg synes at den har størrelsen som en fem åriges tisemand. Den bliver kun nogen gange lidt større når jeg skal virkelig skal tisse. Og jeg er bare bange for om den nogensinde vil blive større + jeg er bange for at den vil være for lille til nå jeg engang skal havde sex

Svar:

Hej med dig

Det er helt naturligt, at man i din alder sammenligner sin krop med andres kroppe, men det betyder også, at man tit kan blive vildt forvirret over, om ens krop er "rigtig" eller "forkert". Sandheden er bare, at der ikke er rigtige eller forkerte kroppe. Vi ser alle helt forskellige ud, og der er ikke noget, som er mere rigtigt end andet. Vi ser alle ud præcis, som det er meningen, at vi skal.

Når det kommer til størrelsen på tissemænd, så er det også bare helt vildt forskelligt. Nogle har en lang tissemand, andre har en kort. Nogle har en tyk tissemand, andre har en tynd. Nogle har en lige tissemand og, andre har en skæv. Nogles tissemand vokser rigtig meget, når de bliver seksuelt ophidsede, imens andres oplever, at den har nogenlunde samme størrelse. Det er virkelig så forskelligt.

Du skriver, at du føler, at din tissemand er lille, og at den er på størrelse med en fem-årigs. Du skriver dog ikke, hvor langt det er, så jeg kan ikke sige, om den faktisk er mindre end gennemsnittet. Jeg kan dog fortælle dig, at hvis det virkelig bekymrer dig, så er de flestes tissemænd først fuldvoksne, når de er 17 år, og nogles vokser i længere tid end det. Så der er tid endnu. Men samtidig så er det måske endnu vigtigere at få sagt, at størrelsen på din tissemand ikke er så vigtigt, når du engang føler dig klar til sex. Selv hvis din tissemand er lidt mindre end gennemsnittet, så kan du stadig have god sex, og du vil også sagtens kunne tilfredsstille en partner. Der findes mange forskellige former for sex, og samtidig så handler sex generelt meget mere om, at man er opmærksomme på hinanden, lytter til hinanden, og sammen finder ud af, hvad man kan lide og ikke lide.

Jeg håber, at du kan bruge mit svar, og at det giver dig lidt ro i maven. For jeg er helt sikker på, at du er ligesom, du skal være.

Med venlig hilsen

Dagmar

Dagmars billede
Dagmar fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål