Hvor stor?

brevkassespørgsmål

Hvor stor?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 5 år 2 måneder siden

Er det normalt at min pik kun er 8 cm nå den er stiv

Svar:

Hej med dig.

Det er meget forskelligt, hvornår pikken vokser allermest for drenge i din alder. For de fleste drenge vokser pikken, indtil man er 18-20 år. Derfor skal du ikke være bekymret for, at den ikke endnu er så stor. Den har god tid til at vokse.

Mange tror, at det er naturligt at have en meget stor pik som dem, der ses i pornofilm. Det kan desværre gøre, at mange drenge bliver usikre på, om deres egen er for lille. Den gennemsnitlige pik er 13 cm og selvom der er stykke vej derop, så har du god tid, inden din er helt færdig med at vokse.

Nogle drenge tænker også, at det er vigtigt at være stor, fordi piger godt kan lide det. Sådan er det faktisk ikke altid. De fleste piger tænker ikke så meget på størrelsen. Tværtimod kan det være, at sex kan blive smertefuldt, hvis drengens pik er meget stor, hvilket kan gøre, at det tager lidt længere tid at få sex til at være godt. Pigers underliv er også lavet til at indrette sig, så det passer sammen med sexpartneren. På den måde kan pigen få nydelse ved at være sammen med den dreng, som hun kan lide uanset størrelse. De fleste piger vil også selv have ting, som de bliver usikre på under sex. Det handler ofte også om udseende, hvor drenge ofte tænker på pikstørrelse og præstation. Det kan være fint at huske på, når du kommer til et tidspunkt, hvor du får lyst til at være sammen med en sød pige. Præcis ligesom du har usikkerheder, så har hun det også. Og det er helt okay. Det kan være fint at give hinanden komplimenter og tage den stille og roligt.

Jeg håber, at du kunne bruge svaret.

Med venlig hilsen
Signe M.

SigneMs billede
Signe fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål