Hvad skal jeg gøre
brevkassespørgsmål af
Otto
13 år
siden jeg var 10 åt har jeg onaneret med en bamse men jeg vil gerne prøve ar onanerer med sex legetøj men jeg ved ikke og jeg skal købe det fordi jeg er bange for at min forældre vil blive sur hvis de finder ud af det

Svar:
Hej Otto,
Fedt at du har mod på at udforske din krop og eksperimentere med, hvordan du onanerer. Jeg tror, at mange har oplevet, at det kan blive ensformigt og derfor søger nogle nye metoder, ligesom du gør. Det lyder som en rigtig fin idé med noget legetøj, og der er også rigtig mange andre måder at gøre det på, som ikke kræver noget særligt udstyr. Du kan læse mere om onani og finde lidt inspiration her på Sexliniens hjemmeside.
Jeg kan godt forstå, at du bliver bange for, hvad dine forældre mon vil sige, hvis de finder ud af, at du har købt noget sexlegetøj. Onani (og seksualitet) er en meget privat ting og ikke noget, man lige har lyst til at dele med sine forældre. Dog er det helt naturligt og ikke noget at skamme sig over. Der er mange som også køber sexlegetøj, og det er helt normalt at være nysgerrig og have lyst til at prøve noget nyt. Jeg tænker på, om du har overvejet hvordan du vil købe det? Der er et stort marked for sexlegetøj online, men her kræver det, at du har et betalingskort. Hvis du ikke har det, og du bruger dine forældres kort, vil de kunne se navnet på den webshop, hvor du har handlet, og de vil nok også kunne finde på at spørge ind til, hvad det er, du har købt. Nu ved jeg ikke, hvor du bor, men i de fleste større byer kan man også sommetider finde fysiske butikker, hvor det er lidt lettere at handle privat, uden at dine forældre ved det. Hvis du vælger at købe noget sexlegetøj, kan du overveje om, der er et sted, hvor du kan lægge det, når du ikke lige bruger det. Måske er der et sted, hvor dine forældre ikke kigger på dit værelse, eller måske du kan låse det inde et sted?
Jeg tænker, at du kan starte med at kigge lidt på de forskellige ting, du kan købe - du kan finde et udvalg lige her.
Jeg håber, at du kan bruge mit svar, og at du finder noget inspiration til at pifte din onani op.
De bedste hilsner
Jeanette