Hvad kan jeg skrive?

brevkassespørgsmål

Hvad kan jeg skrive?

brevkassespørgsmål af
Isabella
14 år
Oprettet 4 år 1 uge siden

Hey, jeg har i lang tid været vild med den her dreng. han er super sød, og vi har streaks på snapchat. men jeg ville rigtig gerne skrive rigtigt med ham. har i nogle ideer om hvad jeg kan skrive til ham, få at få opmærksomhed. vi har været venner i 7 år, og jeg har kunne lide ham i 5,5 måned. hvad kan jeg skrive??

håber i kan hjælpe mig.

Svar:

Hej Isabella.

Mange tak for dit brev. Hvor er det dejligt for dig, at der er den her dreng, som du er begyndt at kunne lide. Det med kærlighed og forelskelse kan føles virkelig skønt, men kan samtidig også være rigtig svært og forvirrende.

Det lyder hyggeligt, at I har streaks på Snapchat. Men jeg kan godt forstå, at du også rigtig gerne vil skrive rigtigt med ham. Det er altid godt at have kontakt, hvad enten det er at skrive sammen, bruge tid sammen eller lave noget sammen.

Du kan overveje, at starte med at skrive til ham og spørge ind til, hvilke interesser han har, og hvad han får tiden til at gå med. Så kan det være, at han også spørger ind til dig, og så kan du fortælle lidt om, hvad du går og laver, og på den måde kan I starte en samtale op. Du fortæller, at I har været venner i syv år, så du kan også spørge ind til, hvordan det går med nogle af de ting, som du måske allerede ved om ham. På den måde viser du, at du er interesseret i ham. Du kan også overveje at skrive til ham ligeud, at du synes rigtig godt om ham, og måske fortælle nogle af de ting, som du godt kan lide ved ham, og hvorfor du er blevet vild med ham.

Jeg vil også råde til dig, at du kan prøve at snakke noget mere med ham næste gang I ses. Du kan måske prøve at spørge lidt mere ind til ham. Det kan også være en rigtig god idé at smile meget til ham, for så sender du positive signaler om, at du er interesseret. Det kan i det hele taget være en god idé at sende ham signaler om, at du synes, at han er sød. Det kan du eksempelvis gøre ved at skrive en sød besked til ham, give ham lidt ekstra opmærksomhed, behandle ham rigtig sødt og grine hvis han siger noget sjovt. Så kan det være, at han vil opfange dine signaler, og så kan det også være, at du kan mærke, om han også er vild med dig, hvis han sender nogle af de samme signaler.

Der er selvfølgelig en mulighed for, at han ikke har det på helt samme måde som dig, og det kan være rigtig hårdt at få at vide. Følelser er lidt en mærkelig størrelse, og desværre er det svært at bestemme over dem, særligt når det kommer til forelskelse. Men det er ofte rarest at være afklaret om, hvordan den anden har det med en, end at gå og vente og spekulere.

Jeg håber, at du kan bruge svaret og ønsker dig held og lykke.

Mange hilsner fra

Laura.

Lauraaaaas billede
Laura fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål