Hun tror ik på mig
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Jeg har en sød kæreste og når jeg siger hun er en flot eller smuk pige tror hun ik på mig Jeg har prøvet at sige til hende at jeg mener det Men hva skal jeg gøre

Svar:
Hej med dig.
Tak for dit fine spørgsmål.
Når jeg læser dit spørgsmål, så tænker jeg at du måske har en kæreste der ikke har så godt et selvværd. Når du fortæller hende at hun bare er dejligt, så tror hun måske ikke rigtig på dig, fordi hun ikke selv syntes at hun er dejlig. Hendes selvværd er noget hun selv skal arbejde med. Men jeg tror at det du mest af alt kan gøre for din kæreste, er at blive ved med at fortælle hende at hun er skøn, så selv når hun ikke syntes det, så ved hun at du gør det.
Jeg håber at du kunne bruge svaret.
Hilsen Marie