Godt og sjovt!

brevkassespørgsmål

Godt og sjovt!

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej cyberhus! Elsker denne side!

i går aftes så havde jeg sex med min kæreste og det gjorde vi i lang tid og det føles jo fantastisk. Så vi ud på toilet for at tørre hendes sæd væk og smider kondomet ud osv... (Vi er meget meget åbne overfor hinanden) så opdager at døren til mine forældre står på klem og vi åbner den meget lidt og så kan vi så se at de har sex, efter vi lige har haft det! Så gik vi sgu bare ind igen og kneppede løs som kaniner!

Vh en glad dreng

Svar:

Hej med dig

Det lyder godt at dig og din kæreste er ærlige over for hinanden i forhold til sex. Det er nemlig meget vigtigt at kunne sige til og fra når man er så intime sammen og kan man det, får man en meget bedre oplevelse med at have sex.

Jeg er lidt usikker på hvad dit spørgsmål er, men jeg tænker at du gerne vil have svar på hvad jeg synes om den åbne dør da I havde sex. Det er helt almindeligt at have lyst til at eksperimentere med at blive opdaget under sex, fordi det giver lidt ekstra spænding. Men når det er sagt så tænker jeg at det må have været grænseoverskridende, både for dine forældre og din kæreste at døren var åben. Jeg tænker derfor at det kan være fint at have de her slags fantasier om at ville blive opdaget, men at det er vigtigt at tænke over hvem det er og om ens kæreste også har lyst til det.

Hvis I fremover skal eksperimentere med at blive opdaget/kigget på under sex, synes jeg at I skal være enige om det som det første. Og derefter overveje hvem der skal se det og hvordan de ville have det med det.

Jeg håber du kunne bruge mit svar.

Venlig hilsen Marianne