Pikstreng
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej jeg er en dreng på 15 år.
Jeg er lidt nervæs for om min pikstreng er for kort, når jeg har rejsning og trækker forhuden tilbage bliver den nærmest helt gul og det gør lidt ond.
Er det normalt i min alder håber i kan hjælpe, tak på horhånd

Svar:
Hey Anonym
Jeg kan godt forstå, hvis du er bekymret for din pikstreng, så det er godt at du skriver.
Det er ikke helt unormalt at pikstrengen kan stramme lidt, men det du beskriver lyder til at være noget du bør få tjekket.
Det skal ikke gøre ondt, for det vil jo have konsekvenser for hvordan du kan onanere, og endnu mere i forhold til sex.
Jeg vil ikke råde dig til at gøre noget selv, før du har fået tjekket det ud hos din læge, som kan vurdere, hvordan du kan få afhjulpet problemet, så det ikke længere gør ondt.
Mange hilsner Lasse