HJÆLP min kæreste synes min tissemand er for stor
brevkassespørgsmål af
Amadeus
12 år
Jeg har kaft min kæreste i snart et helt år nu. Her for nyligt prøvede vi at have sex men min pik var for stor. Den ville overhovedet ikke op i hende. Jeg prøvede også numsehullet, men det virkede heller ikke selv om hunm sadge at hun faktisk hellere ville have den i numsen. Jeg vidste simpelthen ikke hvad jeg skulle gøre. Jeg spurgte om hun bare ville give mig et blowjob, men hun sagde at min pik var for stor. Så hvis hun havde gjordt det ville hun havde kastet op. Mine venner i skolen mobber mig også med min store pik. De kalder mig navne som KÆMPEPIK og DILLERTROLDEN. Det gør faktisk ondt og det sårger mine følelser. Jeg er træt af det. Alle skal bare kommentere på min kæmpe giga enorme penis. Jeg ved ikke hvor meget mere af det her jeg kan tage. Mine pik mål er 3 cm diameter. 7 cm i længden når den er helt stiv.
Mvh. Amadeus

Svar:
Kære dig,
Det er dejligt at høre, at du har en kæreste, du er glad for, som du også har lyst til at have sex med. Det er helt normalt, at det første gang måske ikke går, som man forestillede sig. Det er også normalt, at det kan gøre lidt ondt på pigen, fordi hendes krop ikke er vant til, at der skal noget op. Derfor er det vigtigt, at man bruger god tid på at varme hende op - for eksempel kan du røre ved hende på klitoris (læs her) og ved skedeåbningen (læs mere om skeden her), eller hun kan røre ved sig selv. Det er også vigtigt, at der er god smørelse, når hun bliver tændt bliver hun naturligt våd, men det kan også være rart at bruge glidecreme, især de første gange. For at sikre jer, at det ikke gør ondt på hende, må I gå stille og roligt frem, så hendes krop bliver klar til dig. Måske hun kan prøve at stikke sine fingre op først, så hun kan mærke, om det gør ondt. Husk at passe på hinanden ved at bruge kondom.
Der er intet galt med analsex, men det kan gøre rigtig ondt, hvis man ikke ved hvad man laver. Derfor tænker jeg, det er vigtigt, I sætter jer ind i det, for det er meget vigtigt, man er forsigtig, fordi det er et meget følsomt område. Ofte er analsex noget man prøver, når man er lidt mere erfaren, for det kan gøre rigtig ondt og være svært at styre. Her er det også enormt vigtigt, at I bruger kondom og især glidecreme, for eller kan hun få nogle meget smertefulde rifter. Læs mere om analsex her
Det er ikke alle, der bryder sig om at give blowjobs, og det er okay. Man kan øve sig på det, så det ikke føles så ubehageligt, men man skal aldrig gøre noget, man ikke har lyst til. Her er det vigtigt, I snakker med hinanden om, hvad I godt kan lide. Det kan også være, du skal tilbyde hende, at du kan slikke hende? Læs mere om oralsex her
Din pik er indenfor den gennemsnitlige størrelse, og den er altså derfor helt normal og ikke større end det normale. Jeg synes bestemt, du skal snakke med dine venner, hvis det gør dig ked af det, at de driller dig. Sådan skal det ikke være, så tag endelig en snak med dem. Læs mere om pikstørrelse her.
Jeg håber, du kan bruge mit svar.
Sophie