Hjælp 2
brevkassespørgsmål af
Anonym
9 år
Jeg skriv brav til jer om min kærst slår mig og ja K er voksen men når han siger det til Caroline min kærst stop hun ik men hun ik min kærst nu jeg har slåt op og jeg har li blevt 8 år og jeg fik en playstation

Svar:
Kære dig,
Hvor er det godt, at du sagde det til en voksen. Det lyder ikke så godt, at din kæreste alligevel ikke stoppede med at slå dig. Nu skriver du, at du har slået op med hende, og det lyder som om, at det var en god idé, for hun skal bestemt ikke slå dig. Det er forkert at slå hinanden, så jeg kan godt forstå, at det ikke var rart for dig.
Hvis du ses med hende igen, og hun skulle ske at slå dig igen, så er det stadig vigtigt, at du siger det til en voksen. Du kunne også fortælle det til dine forældre, som måske kunne snakke med hendes forældre om det, så hun forhåbentlig stopper.
Jeg håber, det var svar på dit brev. Det lyder sejt, at du har fået en playstation, da du blev 8 år.
Mange venlige hilsner
Kathrine.