Hjææælp

brevkassespørgsmål

Hjææælp

brevkassespørgsmål af
Christian
14 år
Oprettet 5 år 5 måneder siden

Jeg har mit crush ved siden af mig, og har fået en stiv Hvad skal jeg gøre? Help please

Svar:

Hey Christian

Ja, det kan godt være lidt akavet, når det pludselig sker. Men du skal vide at det er helt normalt, og at det fleste drenge i din alder oplever at de får stivert på de mest irriterende tidspunkter og situationer. Ofte lægger andre slet ikke mærke til det.

Når det sker er der ikke så meget at gøre, end at vente til den forsvinder af sig selv igen. Måske kan du flytte dig? Eller tage en jakke hen over stivertområdet, så det ikke kan ses. Hvis du oplever det sker ofte for tiden kan du overveje, ikke at have alt for løse bukser på. Jo løsere de er, jo mere plads er der også til at stiverten stikker ud.

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål