hej

brevkassespørgsmål

hej

brevkassespørgsmål af
naja
9 år
Oprettet 6 år 1 måned siden

min plejefar og plejemor de unge de 30 og 31 år jeg var ked af det i nat så løfte de mig ind i ders seng og sove mellem dem og de nusse mig i håret og kysse mig på kinden må de godt det når de ikke er min mor og far og må jeg godt sov mellem dem

Svar:

Hej Naja.

Tak for dit spørgsmål. Du spørger om det er okay at du sover inde hos dine plejeforældre, når du er ked af det, og til det må jeg svare, at det syntes jeg at det er. Hvis du bliver ked af det om natten og har brug for og lyst til at sove inde hos dine plejeforældre, så syntes jeg, at det er helt fint, at de tager dig ind og trøster dig. Jeg ved godt, at dine plejeforældre ikke er dine rigtige forældre, men lige nu er det dem, der skal passe på dig og sørge for at du har det godt, ligesom forældre normalt skal. Jeg tror, at det er rigtig mange børn, der sover hos deres forældre engang i mellem, hvis de er kede af det og det er helt okay, så længe at I alle sammen syntes at det er okay og hyggeligt. Så sov du bare inde hos dine plejeforældre, hvis du gerne vil det.

Jeg håber at du kan bruge svaret til noget, du er altid velkommen til at skrive ind til os igen.

Hilsen Marie

MarieHPs billede
Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål