Har et Crush i den samme som min vinde
brevkassespørgsmål af
Vera
10 år
Hvad gør jeg Jeg har ikke set rigtig stort problem for jeg har lukket min veninde aldrig tabe hendes Crush

Svar:
Kære Vera
Det lyder som en rigtig svær situation. Desværre, så kan man ikke altid styre, hvem man bliver forelsket i.  Nu ved jeg ikke lige, hvordan dig og din veninde har det med hinanden ellers, men mit bedste råd til dig er at snakke med din veninde om det, og se om I ikke kan finde en løsning, hvor I ikke bliver uvenner.
Hvis du har brug for at snakke om det, så tror jeg, at det vil være en god idé at kigge forbi vores chatrådgivning og få en snak med en af vores søde rådgivere. Vi har åbent tirsdag, onsdag og torsdag, og du er altid velkommen til at kigge forbi!
De bedste hilsner,
Dagmar