Han gav mig fingeren
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej. Jeg er en pige på 15 som er lidt bange for om jeg kan være blevet gravid. Min kæreste og jeg lå og nussede lidt om hinanden. Jeg gav ham et blowjob og så kom han. Han kom til at røre ved det bagefter, og fik nogen sæd rester på fingeren. Han tørrede det så af, og efter 10 minutter gav han mig fingeren. Kan jeg risikere noget som helst eller skal jeg ikke være bange?

Svar:
Hej med dig.
Først og fremmest, tak for sit spørgsmål.
For at svare dig direkte, så du er højest sandsyneligt ikke gravid eller blevet smitte med nogle sygdomme, hvis han har det, så hvis jeg var dig, så ville jeg slå koldt vand i blodet.
Men selvom riskoen er rigtig, rigtig lille eftersom at I ikke har haft samleje og at din kærestes fingre kun måske havde sædrester på sig, så er det selvfølgelig altid godt at være på den
sikre side. Derfor syntes jeg at det en god ide at du holder øje med at din menustration komme til tiden og måske du også kan tage en tur til lægen, bare for at være helt sikker.
Men som sagt, så ville det være meget usandsyneligt, at du risikere noget.
Jeg håber at du kunne bruge mit svar og at alt er fint.
Hilsen Marie