Ham jeg drømte om

brevkassespørgsmål

Ham jeg drømte om

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 2 år 7 måneder siden

Hej i nat drømte jeg og min storebrors ven og jeg drømte at han havde føeslser for mig at så røre ved Nussede mig og alt sådan noget men jeg ved ikke hvad det betyder er der niget der kan hjælpe?

Svar:

Hej pige 13 år

Når man drømmer om en person, så kan det sommetider være et udtryk for, at man på et tidspunkt har tænkt på personen enten bevidst eller ubevidst. Den drøm som du beskriver kan derfor være et udtryk for, at du måske syntes, at din storebrors ven er sød eller flot. Det kan også sagtens være, at der slet ikke ligger noget bggved den drøm du som har haft, da det langt fra er altid, at man kan finde en mening i de drømme som man har. Det er faktisk sådan, at man i gennemnit har imellem 4 og 6 forskellige drømme på en nat.

Drømme er en underlig ting, som ingen rigtig kan give svar på. I drømmene kan der ske alverdens ting, som nogle gange kan føles helt virkelige når man vågner igen.

Jeg håber, at jeg har kunnet give dig svar på dit spørgsmål, ellers er du altid velkommen til at skrive i brevkassen igen.

Mange hilsner

Sara

SaraSs billede
Sara fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål