Højde

brevkassespørgsmål

Højde

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 3 år 4 måneder siden

Hej jeg er en dreng på 16 år og jeg er omkring 183cm høj og vokser stadig lidt tror jeg. Jeg vokesede rigtig meget i sommeren 2017 og siden har jeg stadig voksed men på de seneste år har jeg vokset meget jeg gik fra 178cm til 183cm vilket er meget synes jeg selv. Men jeg vil bare gerne spørge om man kan gøre noget for at blive højere, jeg kunne godt tænke mig at vøre 190cm høj, jeg har altid været fasineret med højde hele mit liv og kunne godt selv tænke mig at være ok høj men ikke 2m bare okay høj omkring 190cm til 193cm men jeg hved ikke hvad jeg kan gøre for at kunne nå den højde.

Alt hjælp jeg kan få er jeg meget taknemelig for :)

Svar:

Hej med dig,

Jeg kan godt forstå, at du gerne vil kunne bestemme, hvor høj du bliver. Desværre er der ikke en mirakelkur. Der er ikke noget, du kan spise, der gør, at du bliver højere, men du kan hjælpe kroppen med at vokse og udvikles, som den skal ved at spise sundt og varieret og motionere. Der er ikke noget, man kan gøre for at påvirke sin højde, selvom det kunne være smart, da ens højde er genetisk bestemt. Hvis jeg skal komme med et godt råd, så er det at prøve at være glad for den højde, du allerede har. Jeg ved, at der er mange fyre, som synes de er for lave og som ville ønske, at de var 183 cm høje. Nyd det.

Selvom jeg ikke kan løse dit problem, så håber jeg, at du alligevel kan bruge mit svar.

De bedste hilsner

Jeanette

Jeanettes billede
Jeanette fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål