Forum Fjernet?
brevkassespørgsmål af
M
14 år
Hej cyberhus Hvorfor har I fjernet forum, altså der hvor unge kan stille spørgsmål til andre unge. Det var jeg rigtig glad for, og jeg synes, det er super ærgerligt, at har fjernet det. Tror mange andre har det på samme måde. Vh. M

Svar:
Hej M
Det er helt forståeligt at du undrer dig, for tingene er blevet ændret. Forum er ikke væk, men det er rigtigt at det er skubbet lidt i baggrunden i øjeblikket.
Hvis du trykker på gruppechat i hovedmenuen, så kan du gå videre til forum derfra. På forsiden af Cyberhus er der også et link til forum i slideren (de skiftende billeder i toppen af siden)
Årsagen til at vi har ændret vejen ind til forum er at vi har lagt vores to rådgivninger gruppechat.dk og cyberhus.dk sammen. Det betyder at vi skal skabe lidt mere plads til gruppechat-kanalen, og vi har desværre ikke mulighed for at skabe den helt gode løsning, i øjeblikket.
Vi kommer til at ændre det igen, så snart vi har mulighed for det, men i øjeblikket skal man desværre lige ud på en lille omvej, for at komme ind til forum
Venlig hilsen Cyberhus-Teamet