Forelsket i 4 piger
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej jeg er en dreng på 13 Jeg er forelsket i 4 piger fra min klasse, men har kyst til at have noget med dem alle, men 4 på en gang ville være lidt for mange Hvad skal jeg gøre

Svar:
Hej Anonym
Det lyder da som nogle vildt dejlig piger, der går I din klasse, når du er blevet forelsket i fire på en gang.
Men jeg kan godt forstå at du bliver i tvivl om hvad du skal gøre, for fire på en gang er nok lige i overkanten. Selvom du måske har masser af kærlighed at give, så tænker jeg at det bliver svært for dig at finde tid og overskud til at have noget med dem alle fire. Samtidig er det selvfølgelig slet ikke sikkert at de alle ville synes at det kunne fungere at dele dig med de andre piger. Så det med alle fire fungerer nok bare ikke...men hvad skal du så gøre?
Der er nok ikke en simpel løsning, men jeg tænker at du kan overveje om der en er en af pigerne som du har en særlig god kontakt til? Er der en af dem, som har vist særlig interesse for dig, eller er der en af dem, som du har særligt stærke følelser for. Du skriver at du gerne vil have noget med dem alle, men alligevel kunne der måske være en af dem, som du har lidt stærkere følelser for?
Måske har du brug for at lære dem alle endnu bedre at kende? Jo bedre du kender dem, jo nemmere bliver det nok også at vælge nogen af dem fra, og finde ud af præcis hvem det er du synes er mest fantastisk.
Når først du ved det, så er næste skridt jo at give udtryk for dine følelser, og så håbe på at hun har det på samme måde med dig.
Held og lykke med det - Tanja