Fissehår

brevkassespørgsmål

Fissehår

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej BB jeg er en pige på 13 jeg ville spørge om at når man trimmer sine fissehår (istedet for at babere synes nemlig det er ubehageligt) og de bliver lidt stikkene (når hårene ikke er bløde) kan man så bruge noget balsam eller et eller andet?? Har prøvet at bruge balsam men hårene bliver ikke blæser plz hjælp mig kh En 13 årig pige.

Svar:

Hej pige på 13 år

Først og fremmest vil jeg bare lige sige, at jeg synes, det er smart tænkt at prøve at gøre kønsbehåringen blødere med balsam. Ærgerligt at det ikke virkede ligeså godt som det gør, når man bruger det i håret på hovedet.

Derudover vil jeg være ærlig og sige, at jeg desværre aldrig har hørt om et produkt, som kan gøre hårene dernede blødere.

Hvis du lader hårene gro ud, vil de på et tidspunkt blive så lange at de er blødere, men det er ikke muligt at have korte hår som ikke stikker. Det samme gælder dine armhuler, hvis du også trimmer eller barberer dine hår der.

Det er derfor naturligt at have hår som stikker, når man tidligere har trimmet eller barberet dem ned, og umiddelbart vil jeg ikke mene, at der opfundet et produkt endnu som kan forhindre dette.

Venlig hilsen
Annemette

Annemettes billede
Annemette fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål