finger

brevkassespørgsmål

finger

brevkassespørgsmål af
Lucas
15 år
Oprettet 4 år 1 måned siden

Jeg vil gerne spørge om det er almindeligt at piger har forskellige behov vedr. finger? Jeg gav finger for første gang for en måneds tid siden. Pigen førte min hånd og viste mig hvor klitten sad. Hun viste mig at jeg skulle gnubbe hårdt i en cirkel på klitten. Da hun skulle komme ville hun gerne ha små "smæk" ind mod klitten. Jeg var så i en situation her sidste weekend hvor jeg igen skulle gi finger, til en anden pige. Jeg troede jo så jeg vidste hvordan man gjorde men jeg fik et ordenlig rap over fingerne da jeg begyndte at gnubbe hendes klit. Så viste hun mig hvordan hun ville ha det, jeg måtte kun røre området uden om klitten og hun førte min hånd hele tiden. Synes det er lidt forvirrende. Der er ingen af de to piger der har villet ha fingre op i hullet. Det troede jeg hørte med til at gi finger og det ku jo være lidt spændene for mig men det er åbenbart no-go. Jeg er lidt forvirret.

Svar:

Hej Lucas

Det lyder helt almindeligt det, du har oplevet. Det er nemlig rigtigt at det er forskelligt hvordan piger kan lide at få finger, og forskelligt hvad piger - og drenge - kan lide og har behov for når det kommer til sex. Jeg kan godt forstå det er forvirrende, især hvis man lige tænkte, at man havde regnet det ud hvordan man gjorde. Men man kan faktisk godt sige at du har regnet det ud nu - for det handler nemlig om at mærke efter og gerne tale sammen om hvad hinanden godt kan lide. Fordi det er så forskelligt hvad folk kan lide, kan det godt være lidt svært at tankelæse. Derfor er det for eksempel en rigtig god ting, at de piger du har givet finger har vist dig hvad de godt kan lide.

Hvis du er sammen med en pige og ikke ved hvad hun kan lide og hun ikke hjælper dig lige så meget som dem du har været sammen med, kan du også prøve dig lidt frem lidt efter lidt og spørge om det føles godt. Hvis hun så retter dig eller siger det ikke føles godt, er det ikke fordi du gør det dårligt - det er bare en mulighed for at gøre det hele meget bedre.

Du skriver også at du troede at det hørte med til at give finger at stikke fingrene op i hullet, men at de to piger ikke havde lyst til det. Det er igen meget forskelligt fra person til person hvad der føles godt. Nogen synes det er super dejligt kun at blive rørt på eller omkring klitten, nogen synes det er super dejligt at få en eller fingre op i skeden imens de bliver rørt og andre noget helt tredje. Det vigtigste er, at det føles godt for personen. En anden gang kan du prøve at spørge hende undervejs (eller bagefter) hvad du kan gøre for at det kunne være rart for hende med en eller flere fingre oppe i hende. Måske er det bare ikke noget for hende. Måske hun godt kan lide det, men var ikke våd nok der - så kan det nemlig gøre ondt. Måske var det for hårdt eller hurtigt. Man behøver ikke have en grund til man ikke har lyst - hvis ikke man har er det helt ok - men det kunne være dejligt for jer hvis du, ved at spørge hende, fandt en måde I begge ville synes var spændende og rart.

Venlig hilsen Agnete

Agnetes billede
Agnete har svaret på dette spørgsmål