fetich for stramt tøj og stramt undertøj
brevkassespørgsmål af
Lucas
18 år
Hey cyberhus og andre brugere okay jeg har fornyeligt fået en fetich for stramt og synes det ser godt ud, og vil gerne selv prøve det stramme tøj som piger går rundt i men ved ikke hvordan jeg skal fortælle det til mine forældre har overvejet at bestille nogen leggings som sidder stramt ved taljen og på numsen og nogen Trusser som sidder stramt og bruge det men ved ikke hvad jeg skal sige til mine forældre (bor stadig hjemme) synes det er akavet og flovt bare tænke på det bør jeg sige noget? bør jeg holde min mund og holde det privat? bør jeg være åben omkring mine følelser og fetichs? jeg er lidt forvirret og det vil være super akavet og flovt at skulle fortælle mine forældre det? jeg har os overvejet en butt plug for at stimulerer mit anus synes det er svært at være åben omkring følelser og lyster

Svar:
Hej Lucas
Jeg tror at mange kan genkende de overvejelser du står I. Mange har i hvert fald prøvet at have seksuelle fantasier, som de synes er svære at dele med andre.
Du skriver at du ikke ved hvordan du skal sige det til dine forældre. Mit spørgsmål er om du skal?  Du siger at du synes det her tøj, ser godt ud, og at du gerne selv vil prøve at udleve den her fantasi. Det tænker jeg sagtens du kan uden at sige noget til dine forældre. Ikke fordi det er forkert at sige noget til dem. Jeg pointerer bare at du ikke behøver. Det er dit liv og dine lyster. Særligt lige nu hvor du slet ikke har orøvet det af. Mange fantasier kan være vanvittig frække oppe i hovedet, og slet ikke frække i virkeligheden. Så hvis du afprøver den her fetish, viser den sig måske at være helt anderledes end du forestiller dig, så det sket ikke er noget du vil bruge mere tid på,  og så er der måske ingen grund til at involvere dine forældre allerede nu.
Hvis det på et tidspunkt bliver sådan at du ofte går rundt derhjemme i stramt tøj, som du ved de vil undre sig over, giver der selvfølgelig god mening at tage snakken. Lige nu kan du sagtens bare afprøve det her og gøre dig nogle erfaringer uden at de behøver vide noget.
Måske spørger du om det her fordi du ønsker dine forældres forståelse eller accept, af at du har de her fantasier og tanker? Hvis det er sådan, så kan jeg sagtens forstå det. Samtidig er det vigtigt for mig at sige at din lyst til at bruge buttplug og gå i stramt tøj er fuldt ud okay, lige meget om dine forældre eller andre omkring dig bifalder dem. Det tænker jeg nu også de fleste vil gøre. De mennesker der holder af dig, vil garanteret også acceptere hele dig, hvis det viser sig at det faktisk er noget der skal være en væsentlig del af din fremtid.
For nu, er det måske nok bare at afprøve din fetish og gøre nogle erfaringer, så du selv kan blive klogere på hvor meget det egentlig betyder for dig.
Gode hilsner Pedro