Faker min kæreste?
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej Cybercity. Min kæreste har lige været hos mig i en weekend og vi havde sex et par gange. Vi har brugt kondom og han har smidt dem i min skraldespand. I dag da jeg skulle smide noget ud så jeg det ene kondom og indholdet i det var helt gult og gennemsigtigt. Det var også helt flydende. det så slet ikke ud som sæd fra andre drenge. Det fik mig til at tænke om han måske har faket eller tisset en smule i kondomet så det lignede at der var noget. Har han faket eller er der normalt sæd? Hilsen forvirret pige

Svar:
Hej du.
Super fedt at du skriver ind og spørger for at blive klogere.
Først bliver jeg jo enormt nysgerrig på, om der er andre ting undervejs da i har haft sex, der får dig til at tænke om han har faket, eller det kun er den væske i kondomet?
Dernæst reelt svar på dit spørgsmål, om det er normalt sæd. Det er faktisk lidt interessant, for man lærer normalt at sæd er en hvidlig masse, men det kan faktisk have flere forskellige udseender, som kan afhænge af fyrens fysiske form, kost osv. Sæd kan både være lidt klar/gennemsig, men også en hvid mælkeagtig masse, ligesom det også kan være let gulligt. Alle disse er helt normale og almindeligt.
Derudover har det ligget i skraldespanden noget tid, og kan derfor også godt ændre sig i struktur og farve.
Ud fra det tænker jeg ikke at din kæreste har faket at han kom. Men hvis du har oplevet andre ting undervejs, som kunne give dig tanken, vil det måske være godt at tage en snak med ham om det?
Hilsen fra Rose