Er han for høj?
brevkassespørgsmål af
Filippa
15 år
Hej jeg er en pige på 15 og jeg er noget med en dreng men problemet er bare at jeg ved ik om han er for høj altså jeg er ligeglad med højden men jeg spurgte min bror og han syntes at det er for højt. Ham jeg har noget med er 1,90 og jeg er 1,56. Er han for høj til mig?

Svar:
Kære Filippa,
Du har helt ret i, at der er stor højdeforskel på dig og din fyr. Men som jeg læser det, virker det ikke til, at højden er et problem for dig.
Det lyder til, at du tænker på hvad andre synes, hvilket er helt normalt. Vi søger ofte andres bekræftelse, og måske det forvirrer dig, at din bror har sagt, at højdeforskellen er for stor. Jeg tænker, at hvis højden ikke er et problem for hverken dig eller din fyr, så skal I ikke lave et problem ud af det. Se om du kan fokuserer på det, du er tiltrukket af hos ham.
Bedste hilsner Louise