Er det symptomer på testikel kraft!!!?

brevkassespørgsmål

Er det symptomer på testikel kraft!!!?

brevkassespørgsmål af
Karl
15 år
Oprettet 1 år 2 måneder siden

Så min højre testikel gør ekstremt ondt. Jeg kan ikke gå, løbe, sidde eller ligge ned uden det gør ondt. Ja jeg indrømmer det gerne jeg syntes det er en smule pinligt at gå til lægen med ondt i den ene kugle. Så hvis der er nogen faglærte derude skriv. Tak på forhånd.

Svar:

Kære Karl,

Jeg håber at du har været forbi din læge med problematikken, ellers vil jeg opfordre dig til det. Det er ikke ualmindeligt at man kan få smerter i pungen og det kan skyldes forskellige ting. Heldigvis kan vi afhjælpe generne, så det gælder bare om at komme til lægen og få hjælp!

God bedring.

Mvh, Louise læge

LouiseSs billede
Louise fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål