En for lang pik

brevkassespørgsmål

En for lang pik

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 5 år 2 måneder siden

Hej Cyberhus

Min pik er 22 cm  i stiv tilstand, er dette normalt som en 14 årig?

Svar:

Hej med dig

Det er meget forskelligt hvor stor ens pik er, men jeg kan fortælle dig at du er helt normal. Gennemsnittet er på mellem 12-14 cm i længden (i slap tilstand). I stiv tilstand kan den så vokse alt mellem 0-15 cm.

Rigtig meget peger på at drenge/mænd når deres fulde længde når de er omkring de 17 år, men det betyder ikke nødvendigvis at du vil fortsætte med at vokse indtil da - og selv hvis du gør, så er det ikke sikkert at den bliver "længere" i stiv tilstand, men blot i slap.

Hvis du er mere nysgerrig på pikken, så kan jeg anbefale dig at du kigger på sexlinjen.dk hvor du kan finde en masse spændende viden om pikken, puberteten og alt det andet der følger med.

Venlig hilsen

Signe