Ej hvor akavet!!!!

brevkassespørgsmål

Ej hvor akavet!!!!

brevkassespørgsmål af
Ea
14 år
Oprettet 4 år 5 måneder siden

hej der ude.... min ven tænder sygt meget på mig og jeg syns ogs han er sød men hans pik er alt for lille. tænker bare jeg vil finde en andne en men yder jeg så som en kælling

Svar:

Kære dig,

Det er meget forskelligt, hvad man kan lide seksuelt, både personlighedsmæssigt og fysisk. Nogle bliver tændte af en bestemt type adfærd eller personlighed, mens andre fokuserer meget på et helt bestemt udseende. På samme måde kan størrelsen på pikken også betyde noget. Det er vigtigt at huske, at man kan have sex på rigtig mange måder, som ikke nødvendigvis er afhængigt af pikken - det kan være vildt spændende at udforske, så man kan sagtens have god sex alligevel. Dog er det ret afgørende for god sex, at man er tiltrukket af hinanden.

Man gør intet forkert, hvis man ikke har lyst til at have sex med en anden. Man behøver ikke engang at komme med en bestemt grund andet end, at man ikke har lyst. Man må altid sige nej. Det er vigtigt at mærke efter, om man virkelig har lyst.

Jeg håber, du kan bruge mit svar!

Sophie

SophieBs billede
Sophie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål