drenge orgasme

brevkassespørgsmål

drenge orgasme

brevkassespørgsmål af
cille
13 år
Oprettet 5 måneder 5 dage siden

hvornår kan drenge får orgasme? jeg ved piger kan tidligt. men selvom en dreng ikke kan sperme endnu, kan kan så få orgasme alligevel?

Svar:

Hej Cille

Det er et rigtig godt spørgsmål du stiller, og noget som rigtig mange er i tvivl om.

Mange tror at en drengs orgasme altid hænger sammen med udløsning, og omvendt, at udløsning altid er det samme som en orgasme, men det er ikke helt korrekt.

En dreng kan godt få en orgasme før de kan sperme, og senere i livet kan en dreng eller en mand også sagtens sperme uden at de samtidig får en orgasme. For rigtig mange sker de to ting på samme tid, under sex eller onani, men det behøver det altså ikke at gøre. Mange drenge vil opleve at sperme, uden at få en orgasme, og nogle drenge vil også opleve det modsatte, hvor de får en orgasme uden at de spermer.

Håber du fik svar

Mange hilsner Pedro

Pedros billede
Pedro fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål