dejlig kæreste
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Halløj Jeg har en dejlig kæreste som jeg er meget glad for. I hverdagen når vi kommer hjem fra skole ligger vi tit og ser en film og han begynder at tag på mine bryster, og jeg syntes det er fucking dejlig. efter han har taget på mig i ca 5 min tager han tøjet af mig og giver mig finger og slikke mig. efter jeg har fået finger vender jeg mig og giver ham et blowjob, fordi jeg syntes nu er han dejlig overfor mig så vil jeg ogs være dejlig overfor han. Når filmen er færdig ligger vi får det meste i ske, jeg syntes at han er dejlig når han kommer op i mig. Men det er slet ikk problemet... Problemet er at vi var til fest og han måske fået for meget og drik. vi gik udenfor hvor vi stod og kyssede lidt. Da han lige pluslig begynde og tag mig på brysterne. og jeg sagde til han om vi ikk kunne gå væk fra festen. og han sagde jo. Vi gik ca 1 km hvor vi fandt en lille sø som vi satte os ved. vi begynde og tag på hinanden og ligge og hygge os ¨som man siger¨ det var nok det bedste knald jeg havde fået. Men næste morgen kunne han ikk huske at vi havde knæppet nede ved søen. Men jeg vil gerne huske ham på det for jeg er blevet mere glad for ham efter den aften..... hva skal jeg gøre plz hjælp.......

Svar:
Kære anonyme pige
Dejligt du har fundet en, du har det godt med, og skønt I nyder hinanden! Alkohol kan desværre nogle gange have den virkning, at man har svært ved at huske efterfølgende. Men det er selvfølgelig uheldigt, når I havde en dejlig oplevelse sammen, at han ikke kan huske det. Hvad siger han mon til det, når du fortæller ham om det?
Jeg fornemmer, at I har det dejligt sammen, også når der ikke er alkohol blandet ind i billedet . Så måske kan I fokusere på at arbejde videre på dette? Hvis jeg forstår dig rigtigt, så er det du spørger om, hvordan du skal få fortalt ham at du er rigtig glad for ham, og måske få en snak om hvorvidt han også er glad for dig på samme måde. Måske kan du tage snakken op næste gang I ligger der i ske, og fortælle ham at du er ved at være rigtig glad for ham, og at det for dig ikke kun handler om dejlig sex? Det kan være svært at "tage springet" og få italesat ens følelser. For når man fortæller, hvad man føler, bliver man også mere sårbar. Man løber en risiko for, at den anden ikke føler det på samme måde. Men på den anden side, hvis du ikke fortæller ham, hvordan du har det, risikerer du også at han aldrig får det at vide, og at det måske ikke bliver mere imellem jer end sex..
Mit bedste råd vil nok være at se hvordan det udvikler sig, og hvis du har mod på det, så find et tidspunkt du synes er passende til at fortælle ham, hvor glad du er for ham.
Held og lykke :)
De bedste hilsener
Stine