Signaler til at man vil have sex

brevkassespørgsmål

Signaler til at man vil have sex

brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år

kære brevkasse. Jeg har haft 1 rigtig kærste i mit liv, og det forhold afsluttede jeg efter 9 mdr her for nogle måneder siden. Han var min første gang, og har ikke haft andre. Da vi var sammen følte jeg tit jeg bare skulle rendt ud sagt knalde ham og så smutte igen :( Men nu har jeg endelig fundet en ny sød og dejlig fyr, som jeg er 110 % forelsket i. Vi sover hele tiden sammen osv. Og vi er kærster :) Men nu kommer jeg til det som er "problemet" - forstå mig ret. Jeg ved ikke hvordan jeg skal lægge op til at gå skridtet videre, fra bare og ligge og kysse. Altså jeg tror han er jomfru, og han er meget forsigtig. har prøvet at nusse ham ned af ryggen og har lagt i bh og boxeshorts ved siden af ham. Men kunne da godt tænke mig og gå lidt videre engang i nærmeste fremtid. Nogen gode råd?

Svar:

Hej med dig

Det er dejligt at høre, at du er 110% forelsket og har fundet dig en dejlig kæreste. Det lyder ikke helt til, at dit tidligere forhold har været helt rart, så det er super fedt at høre, at du er kommet godt videre.

Jeg synes at du skal sætte dig ned med din kæreste og få en god snak. Du skal fortælle ham, at du synes han er dejlig, at du forelsket i ham, at du har lyst til ham og at du gerne vil prøve at tage skridtet videre. Det er kun dejligt for ham at mærke, at du gerne vil have ham.

Du kan også vælge at spørge ham, om han er jomfru - så du ved det med sikkerhed. Hvis han er jomfru er det måske noget nyt for ham, som han lige skal vænne sig til. Det er vigtigt du ikke presser din kæreste til noget han ikke har lyst til og at han får lov til at tage det i hans tempo. Det er vigtigt at I tager jer god tid til at og går på opdagelse i hinandens kroppe, for på den måde at finde ud af, hvad I godt kan lide. Det lyder også som om du allerede er godt igang, ved at kysse og nusse ham stille og roligt.

Jeg håber at du kan bruge mine råd :)

Venlig Hilsen Mie