Cyberhuse
brevkassespørgsmål af
Noah
11 år
Hvorfor jers 1-1chat altid optaget jeg prøvet børnetelefonen men de går i detaljer osv jeg ønsker bare råd ikke ders bisidder og jeg skal oplyse de blivet næsten sure forde de ikke forstår mig men jeg gir os op her

Svar:
Hej Noah
Vi ved godt, at det kan være rigtig svært at komme igennem til vores chat.
Der er rigtig mange børn og unge, som gerne vil igennem til en rådgiver, og det betyder at der ofte er flere unge end vi har ledige rådgivere. For vores rådgivere kan kun chatte med én ung af gangen.
Jeg håber du vil blive ved med at prøve, for det må da næsten lykkes på et eller andet tidspunkt. Hver gang vores chat har åbent er der en del unge igennem, så det må også blive din tur på et tidspunkt. Vi arbejder hele tiden på at få flere rådgivere, så vi kan have flere chatrum åbne på en gang.
Ved du for resten godt at nogle kommuner har deres egen chat på Cyberhus? Måske har din kommune en chat herinde? Prøv lige at tjekke det ud. For hvis den har, kunne du også være heldig at komme igennem der.
Hvis du bliver ved med at være uheldig, synes jeg du skal overveje at skrive her i brevkassen, hvad det er for råd du har brug for. Måske kan vi også hjælpe dig gennem brevkassen?
Gode hilsner
Niels-Christian