Sex

brevkassespørgsmål

Sex

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 6 år 6 måneder siden

Jeg har et problem jeg tænder på ældre damer og især min mormor

Svar:

Hej med dig

Når man er 13 år er det helt normalt at være MEGET nysgerrig på sex. Hormonerne vælter rundt i kroppen, og det er helt normalt at blive liderlig eller tænde på ting, man ellers normalt ikke ville tænde på.

Det er eksempelvis heller ikke unormalt at have sexfantasier om sin mor, en søster, eller andre familiemedlemmer. For nogle er det en ældre lærer på skolen, der er centrum i en sexfantasi. Særligt det her med at tænde på ældre kvinder er helt normalt. Måske er det fordi de er mere udviklede og har flere former end piger på din egen alder. Du er bestemt ikke den eneste på 13 år der har sådan nogle tanker her.

Det kan godt være ret frustrerende at have så meget lyst, og have de her fantasier om nogen, som man godt ved man selvfølgelig ikke skal have sex med. Og det er selvfølgelig vigtigt at sige. At fantasierne er helt almndelige, men at det er vigtigt, at de bliver ved med kun at være fantasier.

Jeg er sikker på at du med tiden også begynde at blive mere interesseret i piger på din egen alder. Bare giv det lidt tid.

Mange hilsner
Niels-Christian